HTML

Lájf

A Budapesti fiatalok élete... LOL. Ennél hangzatosabb szalagcím úgysincs rá.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Péntek

2007.12.07. 19:12 kszpd

Esik.
Persze hogy esik, bár alapvetően nem ez a bajom a mai nappal. Inkább az irritált, hogy  3 napomat rontotta el a mai performansz, miszerint bementem a mai zárthelyire, és körülbelül 10 percet kamilláztam a kérdéseken, miután lejött, hogy itt a vég. Ennyi. Körülbelül olyan érzés volt, mikor az ember elővette a régi kaland játék kockázat (KJK TM) könyveket, és egy gyors olvasgatás után azt az utasítást kapja a 342. oldalon, hogy Kalandod itt véget ért.
Nos, nem volt ez velem sem másképp. Persze ilyenkor mit tehet az ember. Mosolyog, tudja, jön a következő idény.
Szóval azon kívül hogy erre készültem 2-3 napot, és hazafelé vezettem 1 órát a 15 perces úton, nem sok újdonság volt. Hacsak nem számít annak, h beszéltem a másik exemmel, nevezzük Virginie-nek. Nos ha nem értettem, hogy miért hívott fel tegnap az exem, Mia, akkor azt sem értem miért hívtem fel Vir-t. Talán még érzek iránta valamit, nem is tudom. Néha elgondolkodok hogy miért lett vége. Valószínüleg hülye voltam, mivel 2x is kidobtam... Dehát az ember mindig akkor jön rá, hogy ki hiányzik neki, miután már nincs vele, ugye? :)
Sajnos ez velem gyakran van így... :'( De majd 1x csak tanulok a hibáimból.
Szóval most épp ezen gondolkodom, miközben 2 választásom van, miszerint Rea-val (Ő egy újabb lány) elmegyek-e beszélgetni a ma estén, vagy megyek pókizni a haverokkal. Azt hiszem mivel úgyis elég rossz már ez a nap, nem kéne még Rea-val is tetézni, hiszen úgyis van a lánnyal elég sok para. Megkímélem már magam a mai napra ezektől azt hiszem...
Na, megyek és megkísértem a szerencsét, olyan leszek mint Cobra Gyuri fénykorában... ÓLIN lesz itt ma este, ezt már érzem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kszpd.blog.hu/api/trackback/id/tr83256198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása