HTML

Lájf

A Budapesti fiatalok élete... LOL. Ennél hangzatosabb szalagcím úgysincs rá.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

csetver

2007.12.06. 22:01 kszpd

Na, miután egy laza start elhangzott, írok pár sort milyen volt a mai nap.
Szar.
Najó kicsit bővebben azért nem volt olyan rossz. Épp azért írok, mert most vesztem el az IPoker network-ön a maradék Cash-t, szóval pár flop között van időm erre is. Nagy faxság ez a póki, pedig a szomszéd srác még kaszál is belőle... hogy hogy csinálja? Azt hiszem neki van mákja, vagy nekem balszerencsém. Azért fish-nek nem mondanám magam, mert elég sokat játszottam, meg olvastam ilyen stratégiákat is néha. Csak ugye ehhez mák is van, úgy néz ki nekem akkor most a szerelemben van, ha már az onlájn részleg ezt nem adja meg. :) mindegy, valahogy továbblépek majd ezen a problémán is.
Jah, még lett volna egy zárthelyim... semmi extra ilyen unalmas témák, mint Háre folytatás meg hasonlók. Egész gusztustalan. A magyar oktatás szégyene ahova járok, pedig papíron még az egyik legjobb is. Nem baj, ezzel most nem fárasztok senkit.
Ja, ha már volt szerelem... felhívott az Ex. Igazából nem tudtam rájönni mit akart, dehát valószínűleg ő sem, max hiányoztam. Azt hiszem rosszul tettem mikor azt beszéltem meg, h maradjunk jóban... naaa, nem az a szokásos LCSB szöveg. Inkább csak úgy megviselte volna akkor, ha nem lát többet. De most spec azért hívott, hogy találkozzunk vmikor... mondjuk nem kéne, jobban jár, ha megvédem magától... ha találkozunk abból úgysem lesz semmi jó. Hiszen nekem már van azóta új, ő meg úgy gondolja, h nekünk együtt a helyünk... sajnos ez persze nem így van. Hiszen akkor még mindig együtt lennénk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kszpd.blog.hu/api/trackback/id/tr52254985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása